پارچه ملحفه ای اردکان یزد

پارچه ملحفه ای اردکان از جمله پارچه هایی است که برای ملحفه کودک و یا حتی ست ملحفه عروس در ایران دارای جایگاه ویژه ای می باشد لازم به ذکر است که شهر یزد در تولید انواع پارچه های ملحفه ای با کیفیت بالا و در رنگ ها و طرح های مختلف در حال فعالیت بوده همچنین قیمت این پارچه ها نسبت به سایر پارچه ها ارزان تر می باشد . شرکت نساجی اردکان از بزرگ ترین شرکت ها در خاور میانه می باشد که پارچه های ملحفه ای را در عرص 140 تا 300 سانتی متر بسته به سلیقه مشتری ها تولید می کند . بافت های این نوع پارچه به صورت تافته و کج راه و ساتن و ... و با چاپ های راکتیو و دیسپرس راکتیو و پیگمنت است .

قیمت خرید پارچه روپشتی   همانند سایر پارچه ها به الیاف سازنده پارچه بستگی دارد . نساجی اردکان یزد از بزرگترین و گسترده ترین مراکز تولید انواع پارچه از جمله ملحفه، چادری، کتان، نظامی، فاستونی، عروسکی و چاپی و... در عرض های یک متر و چهل سانتی متر تا سه متر می باشد.

این مجموعه با به کار گیری مواد اولیه مرغوب از جنس  پنبه، پلی استر، ویسکوز و مواد رنگی به منظور تهیه کالای مرغوب و برآوردن نیاز های مشتریان اقدام به تولید انواع پارچه های با کیفیت نموده است.



پارچه بنگالین آجدار بوده که نام آن برگرفته از کشور بنگال می باشد از ابریشم , پشم یا الیاف مصنوعی تولید می شود که به صورت ساده و طرح دار برای تهیه مانتو و شلوار استفاده می شود . پارچه های بنگال کش در تولید پوشاک زنانه پرفروش بوده و از لحاظ رنگبندی بسیار متنوع و زیبا هستند . این پارچه به دلیل کاغذی بودن و خاصیت کش بالا باعث شده کار طراحان مانتو راحت شود و برای دوخت مانتوهای بهاره مجلسی بسیار کاربرد دارند به خصوص رنگ مشکی این پارچه بیشتر تولید کنندگان در این فصل استفاده می کنند .


این نوع پارچه بنگال حالت کشسانی زیادی دارد و زیر دست آن ضخیم می باشد این پارچه به دلیل وارداتی بودن ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد . رنگبندی پارچه های غواصی معمولا در رنگ های متنوع مانند، سفید، مشکی، سرمه ای، یشمی، قرمز و … است .

پارچه کتان بنگال حصیری و بنگال کش

از خصوصیات پارچه فیلور آجدار بودن آن است و در بافت آن از الیاف طبیعی استفاده شده است به توجه تن خوری زیبای پارچه بنگال کش در دوخت مدل های شیک و جدید مانتوهای دخترانه و زنانه استفاده می شود . پارچه بنگال حصیری از نمونه های کتان می باشد دارای تنوع در ارائه هستند و به عواملی مثل جنس , طرح و با نوع بافت پارچه مربوط می شود .

قیمت پارچه بنگال کش

قیمت پارچه بنگال کش معمولا برای فعالانی که به صورت مزدبافی سفارش داشته باشند، به شدت افت پیدا خواهد کرد.

تا به امروز به این نکته توجه کرده بودید که اگر قرارداد سالیانه یا حداقل فصلی با تامین کننده خود داشته باشید، تا چه میزان قیمت های ارائه شده برایتان دچار افت خواهد شد؟

هر بافنده ای که به صورت دائمی به او سفارش بدهید و تیراژ کارتان بالا باشد قطعا بیشتر از قبل به حرمت همکاری برایتان تخفیف خواهد داد و حتی در کیفیت کار دقت بیشتری خواهد داشت.